نام واحد شغلی انتخاب محل
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
»
مشاغل برتر

بانك اطلاعات مشاغل گيلان 
در میان هزاران شركت تولیدی، صنعتی و خدماتی كه هر روز كوشش می‌كنند تا به سهم بيشتری از بازار دست پیدا كنند، شركتهایی موفق‌ترند كه استراتژی بازاریابی علمی و برنامة ارتباطی منسجمی داشته باشند و از همه مهمتر تبلیغات مؤثرتری انجام دهند. در میان رسانه‌های ارتباطی، بانك اطلاعات مشاغل جایگاه متفاوت ‌تری دارد.


 یکی از مهمترین رسانه ها برای تبلیغات تجاری در دنيا، کتاب یلوپیج (Yellow Pages) است که بيش از 100 سال است در کشورهای جهان منتشر می شود. در گيلان نیز کتاب مشاغل برتر همانند كتابهايي كه بعنوان مرجع اطلاعات تجاري، در دسترس عموم قرار داده مي شود. به همت كانون تبليغات طراحان برتر انتشار می یابد.
اين كتاب داراي يك سايت پرقدرت اينترنتي است كه از آن حمايت مي‌كند. آخرين اطلاعاتي كه از شركت‌ها/موسسات دريافت مي‌شوند، پس از كنترل و بررسي توسط گروه برنامه‌ريزي بانك‌هاي اطلاعاتي در سايت قرار مي‌گيرند. در حقيقت مخاطبين ما همواره اطلاعات تازه را در دست دارند.   


عملكرد تبليغات در اين كتاب به چه صورت است؟   
در مورد چگونگي عملكرد تبليغات در كتاب مشاغل برتر، خوانندگان بايد بدانند كه كتاب‌هايي كه به صورت مراجع اطلاعات شغلي در دنيا شناخته مي‌شوند ، طي سال بارها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، زيرا فرد نيازمند به دنبال اطلاعات خاصي است كه در اين كتاب وجود دارد. اطلاعات بصورت طبقه بندي شده در اختيار افراد قرار مي‌گيرد و منجر به يك نتيجه ي مشخص مي‌شود، بنابراين كاركرد آن خيلي درست و منطقي است. تمام كساني كه مايل به تجارت در مفهوم واقعي آن هستند مي‌توانند به كتاب مشاغل برتر مراجعه كنند. در حقيقت كتاب مشاغل برتر گيلان مهم‌ترين منبع تجاري قابل دسترسي يك فرد گيلاني است.
با وجود اين كه رسانه هاي مختلف تبليغاتي و اطلاع رساني وجود دارند، اما همچنان كتاب به عنوان يك عنصر فيزيكي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و كاركرد خود را دارد. اين كتاب چون از طريق سايت پشتيباني مي شود روزانه هزاران بازديدكننده آنلاين دارد و كساني كه در اين كتاب عضو هستند هم آگهي‌ها و اطلاعات شغليشان در سايت قرار مي‌گيرد و هم مي‌توانند يك لينك آنلاين با سايت‌هاي اختصاصي خود برقرار كنند تا مخاطبان امكان دسترسي به اطلاعات تخصصي‌تر را داشته باشند. به همين دليل كتاب مشاغل برتر گيلان و سايت mashaghelbartar.ir يك بستهء اطلاعاتي فوق‌العاده موفق است.   
اين دو رسانه تاثيرگذار هستند، يك رسانه آنلاين و يك رسانه مكتوب. 


به نظر شما آيا با وجود سيستم‌هاي آنلاين و شبكه‌هاي اينترنتي، كتاب منسوخ نشده است؟   
اگر سوال را از يك منظر بالاتر نگاه كنيم كه آيا انتشارات در دنيا با آمدن  E-BOOK  از بين رفته است؟ مشخص است كه  E-BOOK  نتوانسته جاي كتاب را بگيرد و ما سالانه، نه تنها شاهد كاهش رشد تيراژ كتاب در دنيا نيستيم، بلكه شاهد افزايش تيراژ در بسياري از كشورهاي دنيا نيز هستيم و  E-BOOK  با وجود اين‌كه گروه مخاطب مربوط به خودش را ايجاد كرده است، اما نتوانسته جاي كتاب را بگيرد. در مورد كتاب مشاغل برتر گيلان هم اين موضوع صادق است. هنوز هم كشورهاي پيشرفته كه صاحب شبكه‌هاي اينترنتي خيلي مدرن هستند، كتاب را به عنوان بهترين مرجع در اختيار مردم قرار مي‌دهند و هر ساله ميليون‌ها جلد كتاب  در دنيا منتشر مي‌شوند، پس اين روش نه تنها منسوخ نشده بلكه توسعه هم پيدا كرده است. 
ما در طرح بانك اطلاعات مشاغل فقط به ‌عنوان معرف مشاغل نيستيم، بلكه وظيفهء اصلي خودمان را بازاريابي و ايجاد تعاملات تجاري مي‌دانيم. يكي از بخش‌هاي اصلي اين رسانه، بخش توريسم است كه در آن اطلاعات گردشگري بسيار خوبي قرار دارد.


دليل اهميت بخش گردشگري چيست؟
اعتقاد داريم بخشي از تجارت، تجارت خدمات است و يكي از بزرگ‌ترين تبادلات مالي در دنيا در حوزهء خدمات در بخش توريسم و گردشگري انجام مي‌شود. ما به اين بخش به‌عنوان يك بخش مهم از تجارت اهميت داده‌ايم.


دليل حمايت مديران فروش و بازاريابي شركت‌ها از بانك اطلاعات مشاغل چيست؟
اين امري طبيعي است. زيرا مديران فروش و بازاريابي، نوك حملهء شركت‌ها براي فتح بازارهاي جديد هستند و بايد براي شناخت رسانه‌هاي موجود در بازارها حساسيت داشته باشند. مديران فروش و بازاريابي مي‌دانند كه راه‌هاي رسيدن به بازارهاي جديد از دل رسانه‌ها و امكانات تبليغاتي مناسب عبور مي‌كند، از همين روي بايد رسانه‌هاي پرقدرت را شناسايي و در آن حضور پيدا كنند.
حضور در بانك اطلاعات مشاغل گيلان به معنای حضور در میان مخاطبان هدف شماست. 
بانك اطلاعات مشاغل گيلان تنها یك رسانه نیست، بلكه تركیبی از رسانه‌های گوناگون است.